Haideti sa facem cel mai mare blog cu retete culinare si tot ce tine de bucatarie!
Acesta este un blog unde poate scrie oricine are o reteta culinara cu poze originale, sfaturi culinare si tot ce tine de bucatareala.
Cine vrea sa scrie pe acest blog trebuie sa lase un comentariu cu numele si adresa de email, pentru a va da autorizatia.
Va astept cu drag!

miercuri, 18 iulie 2012

Clatite cu sirop de violete

Am participat la Clatidiada,am postat pe blog 2retete de clatite si postez si aici o reteta delicioasa si parfumata
Ingrediente:2oua,1cana faina,400ml lapte,un praf de sare,50ml sirop de violete,2linguri ulei,diferite umpluturi de gem sau dulceata
Se face un aluat de clatite din oua batute,cu un praf de sare,ulei,faina,se toarna cate putin lapte amestecand mereu sa nu se formeze cocoloase iar la sfarsit siropul;se fac clatitele,se scot pe o farfurie apoi se umplu cu diferite gemuri sau dulceata.Eu am folosit gem de visine,dulceata de dude,dulceata de trandafiri,nutela cu fulgi de migdale si gem de caise;foarte delicioase!!

2 comentarii:

  1. Waw Lulu ce-mi faci !!! Iar vi cu bunatati....sirop de violete ???Il ai din Franta sau l-ai facut tu..?

    RăspundețiȘtergere
  2. Retetele de concurs, cu clatite trebuiesc postate pe blogurile voastre( daca vreti si aici nici o problema, dar neaparat la voi pe blog)!
    Un deliciu, siropul de violete!

    RăspundețiȘtergere