Haideti sa facem cel mai mare blog cu retete culinare si tot ce tine de bucatarie!
Acesta este un blog unde poate scrie oricine are o reteta culinara cu poze originale, sfaturi culinare si tot ce tine de bucatareala.
Cine vrea sa scrie pe acest blog trebuie sa lase un comentariu cu numele si adresa de email, pentru a va da autorizatia.
Va astept cu drag!

marți, 17 iulie 2012

Haideti sa facem cel mai mare blog cu retete culinare si tot ce tine de bucatarie!



INTRUCAT MI-AU FURAT BLOGUL INITIAL (Facefood)
AM FACUT ACEST NOU BLOG !
Am dat fara sa-mi dau seama drept de administrator la toate persoanele invitatesa scrie pe blogul Facefood si cineva a sters toate postarile si m-a eliminat ca si administrator.



Haideti sa facem cel mai mare blog cu retete culinare si tot ce tine de bucatarie!
Acesta este un blog unde poate scrie oricine are o reteta culinara cu poze originale, sfaturi culinare si tot ce tine de bucatareala.
Puteti scrie advertoriale, puteti sa faceti reclama numai in postarea dumneavoastra (numai legat de bucatarie),
puteti lasa linkuri, doar in postarea dumneavoastra , catre: bloguri, siteuri - culinare.
Impreuna putem realiza cel mai mare blog culinar.
Ajunge cu vorbaria, sa trecem la treaba!
Cine vrea sa scrie pe acest blog trebuie sa lase un comentariu cu numele si adresa de email, pentru a va da autorizatia.
Va astept cu drag!" ?

32 de comentarii:

  1. Cel mai bine ar fi sa fi doar tu ADMIN...eventual inca o persoana, sa nu se mai intimple ce s-a intimplat !!!
    Mult succes !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru invitatie, incerc sa fac fata. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mult succes si viata cat mai lunga acestui blog.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ati venit!
    Va astept cu minunatele voastre retete, desigur in limita timpului pe care il aveti la dispozitie!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru invitatie :) si scoate cuvintele de control, ca se oftica toata lumea, ce mai zici de cei care nu vad prea bine ca mine :)) oricum moderezi toate comentariile :D mult succes blogului !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare placere!
      Nici eu nu vad prea bine si ma oftica cuvintele de control, m-am grabit sa fac blogul si nu am facut toate setarile. Acum le-am scos!

      Ștergere
  6. bine v-am regasit pe noul nostru blog (daca mi permiteti sa spun asa ) . Multumesc de invitatie si sper sa nu dezamagesc.

    PS : azi am primit si eu tigaia Fissler si abia astept sa o incerc, mai ales ca duminica micuta mea face 1 anisor si vreau sa pregatesc niste clatite aperitiv (a venit la fix premiul !!!!) Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bine ai venit!
      sa iti traiasca micuta si sa te bucuri de ea!
      LA Multi Ani!

      Ștergere
    2. Multumesc din suflet !!! Va asteptam cu drag la baby party !!!!!!

      Ștergere
  7. Cine sparge gheata si face prima postare?

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce om mizerabil poate sa faca asa ceva?:(
    Ce a castigat prin actiunile lui debile;sa stearga toate postarile ?

    Nu face nimic:un sut in fund ,un pas inainte !:)

    Acum sunteti mai puternic!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Adina!
      Te astept cu retete. Sa aratam ca vom fii cu totii mai puternici!

      Ștergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cu ajutorul lui Sidy -In Bucatarie La Sidy - Sidy's Kitchen, am reusit sa sterg blogul vechi, ca sa nu se poata folosi de el, cel care la distrus.
    Iata ca exista si oameni buni si sper sa reusesc sa adun cat mai multi pe acest blog!
    Multumesc din suflet Sidy!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am incercat sa public o reteta astazi dar imi da un mesaj gen "aceste caractere nu sunt valide" AM dat "ignorati avertismentul" dar tot degeaba. Nu pot nici sa salvez nici sa public.....

    RăspundețiȘtergere
  12. ok. incerc din nou. Sper sa fie doar o eroare, ca vreau tare mult sa postez retete ....

    RăspundețiȘtergere
  13. O idee faină,drept pentru care mă alături şi eu,cu drag,comunităţii!Abia astept să postez ceva de prin bucătăria mea!S-auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Bine ai venit Ovi!
      Asteptam cu nerabdare retetele tale!
      Trimite-mi adresa ta de gmail sa iti pot da o invitatie de a scrie pe acest blog.
      Adresa mea de email este retete.mancaruri@yahoo.com

      Ștergere
  14. Multumesc pt invitatie.O sa incerc sa fiu membru activ in aceasta comunitate.
    Groszmann Judit
    jgroszmann@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Excelenta idee! Vin si eu! Cat despre blogul furat...imi pare rau ca se intampla asa ceva! Se pare ca peste tot se fura. Suntem expusi si vulnerabili, dar merita sa incercam sa mergem mai departe! Mult succes, FACEFOOD, si la cat mai multi membri!
    Gabriela Naum
    iuli.gabi87@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere