Haideti sa facem cel mai mare blog cu retete culinare si tot ce tine de bucatarie!
Acesta este un blog unde poate scrie oricine are o reteta culinara cu poze originale, sfaturi culinare si tot ce tine de bucatareala.
Cine vrea sa scrie pe acest blog trebuie sa lase un comentariu cu numele si adresa de email, pentru a va da autorizatia.
Va astept cu drag!

miercuri, 18 iulie 2012

Pateu de casa din ficat de porc

Photobucket


Victorie! Am facut pateu din ficat de porc. A iesit foarte bun.
Din pacate nu am poze din timpul prepararii si nici cantitati prea exacte n-as putea sa dau. Cert e ca am sa mai fac. Nu e asa cremos, nu se intinde pe paine ca pateul din cutie, dar la capitolul ingrediente e clar ca iese castigator: ficat de porc, slanina afumata de casa, foi de dafin, piper, ceapa calita, sare, fara antiaglomerant, colorant artificial, agent de ingrosare si mai stiu io ce agenti.

Am pus asa:
* 700 g ficat de porc
* vreo 150 g slanina de casa, afumata
* cam 2 cepe calite
* cateva linguri de supa de carne, ca sa subtieze pateul
* sare dupa gust

Am fiert ficatul in kukta, in apa cu 2 foi de dafin si niste piper boabe, vreo 15-20 min. Cand s-a racit, l-am taiat bucatele.
Slanina tocata cubulete. Ceapa calita.
Toate ingredientele intr-un castron mixate cu mixerul vertical.
Pentru ca pateul se prezenta cam dens, am adaugat cateva linguri de supa de carne.

A iesit delicios!
Data viitoare insa am sa pun mai multa ceapa calita, niste fire de usturoi verde sau ceapa verde sau leurda, oregano si mai multa supa.

Am mancat pateul direct pe paini, insa l-am folosit si pentru oua umplute (amestecat cu mustar, galbenusuri si unt).

PS: nu radeti de iepurele-ridiche! E prima mea leguma sculptata.


Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu